Valla her gün işe araçla gidip geliyorum. Bir de manuel yanii… eşiniz acemi olduğunuz için olası bir kaza durumundan endişe duymuş belli ki ama şimdi kullanma, bebek olunca bebekle kullanma derken araba aylarca yatacak mı kenarda? Sonra alsaymış madem 😄