Ben 9 aylık olana kadar kullandım.
Hamile kemeri aldıysanız hiç sıkıntı yok. Aktif araç kullanmadığınız için eşinizin endişesi normal. Hamilelik pratik için iyi bir zaman değil ama doğum sonrası hiç iyi zamn değil. O yüzden bebek doğana kadar ne kadar pratik yaparsanız, bebek doğunca o kadar rahat gezersiniz 🙂 Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.