Özendirmek gibi olmasın ilk çocuğum da oğlum da yarım pakete düşürbilmiştim sadece ama nasıl düşürebilirim gel bana sor çok şükür bir sıkıntı olmadı ikinci Gebeliğimde Aralık 15’te doğum yaptım bu arada ikinci gebeliğin de asla azaltamadım 1:30 paket içtim vicdan çeke çeke içtim ama çok da stresli bir dönemdeyim tabii ki bahanesi değil ama bilmiyorum napardım olmasa doğuma girdim doğumun akşamına çıktım mı çıktım galiba ya doğumun akşamı ya da ertesi sabahı sezeryan oldum bu arada gayet izin aldım çıktım sigaramı içtim günde üç kere dışarı çıkıp sigaramı içtim geldim geri,
Gaz durumu çok şans işi ilk oğlumda hiçbir zorluk yaşamadım gazdan yana ama ikinci de kürek kemiklerime kadar gaz ağrısı çektim sezaryen ağrısından çok gaz ağrısı zorlamıştı beni