Gozde-2833 valla kahve içicem diye çıktım ben, o kadar sigara diye delirdim ki vallahi pıtı pıtı gittim geldim yana yana 😂😂 dışarsı soğuk 5 kat yapıyordu annem soğuk almıyım diye. Özel hastaneydi ama benim hastane devlette hiç şans yok diye biliyorum, bir de kattaki nöbetçilere bağlı bence biraz da