meryys xxR4bia Benim 2 kürtajim var 2. Kürtajdan sonra ilk denemem hem korkuyorum hem heyecanlıyım beklenen 17 şubat bakalım ne olacak hemen öğrenip iğne başlamam lazım
xxR4bia meryys gebelik sağlıklı ilerlesin diye başlaman gerekiyor canım dimi iğneye Olur Allah’ın izniyle hemen benim bat da 12si
meryys xxR4bia Evet evet pıhtılaşma olmasın diye Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatları güzellikle kolaylıkla nasip etsin inşallah 🫂🌸
kraz Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum benim iki aydır dedikleri gibi akıntım falan olmadı nedeni ne olabilir bileniniz var mı acaba
Aysgl97 Bende 9 10 Şubat’ta olacağım sadece pikten bir gün önceyi değerlendirebildim bu ay hiç umudum yok
Aysgl97 xxR4bia eşim yok o yüzden 😀 tatil rezervasyonu yaptırdık yaz için onun için olursa olur diyorum🤭
kraz İyi akşamlar kızlar bişey sormak istiyorum benim bugün uygulamaya göre yumurtlama günü sabah birliktelik oldu ve akşam geç saattede olur diye düşünüyorum ama bende herkesin dediği gibi akıntı falan olmadı sizce dpo kaçta test yapmalıyım