Deletedmom_878 benim regl düzenliydi hatta 5 kez gebe kaldım 3 düşük 2 de sağlıklı doğumum var 2 kızçem oldu çok şükür 🙏🏻 geçen ağustos ayından beri benim regl düzenim bozuk başta gittiğimde emzirmeden kaynaklı denildi ben sütten kestim kızımı 15 aylıkken sonra daha kötü oldu 4 kasım regl gördüm daha da regl olmadım ocakta dra gittim hormonlarım düzensiz çıktı pcos tanısı koydu yumurtalıklara baktı ölçüm bişey yaptı zaten söktürücü kullandım bu ayın 18 i regl gördüm 4 kasımdan sonra şimdi şubatı bekliyorum hayırlısıyla inşallah yumurtlama görürüm tutar gebe kalırım inşallah 🙏🏻 yani pcos sonradan olan bişey değilmiş metabolik bi sıkıntı sağlığa dikkat etmeyince ilerliyor şuan çok kilolu değilim ama karın bölgemden vermek istiyorum sağlıklı beslenmeye odaklandım vitamin kullanıyorum hormon düzenleyici bide hazırlık yapıyorum gelecek aya takdir allahın 🙏🏻🌸🫠