Sebla55 Canım benimde Allah izin verirse mayısın ilk haftası olucak dogum. Bende yenidogan sıfır kollu aldım ama uzun kollu olması gerekiyomus sanırım yenidogduklarında üsüdükleri icin. Uzun kollu daha cok aldım o yüzden cogunlukla uzun kollu al ince olduktan sonra yazın giyer icine baska bise giydirmezsin. Benim fikrim yani😊