MerveKya Sen daha çok hangi doğum taraftarısın peki tabii son zamanlar ne olacağı belli değil bilmiyoruz ama 🙂
Ipekokanliya MerveKya ben büyük ihtimal sezaryan olucam genital sigillerim var normal doğum da bebeğe bulaşma riski varmış doktorum sezaryan almak zorundayız dedi
MerveKya Ipekokanliya anladım yapıcak bir şey yok o zaman her şey bebeklerimiz için, Allah yardımcımız olsun
Busraaras MerveKya fiyatı nedir pekii ?? Ya bende çok duyuyor o modeli evet çokta memnun olan var ama ben gidip yerinde bakmadığım için henüz kesinleştirmedim ve en sona bıraktım araba işini sen nereden buldun uygun fiyata ☺
MerveKya Busraaras Bursa’da oturuyorum ben çarşıdan araştırdım mağazalara da baktım 650ye buldum onu alıcaz inşallah 🙂
Diraraa Selamlar 🙂) ben de 26+0 dayimm 🙂 Bi cok seyini aldik biz de bebek arabasi, gogus pompasi, kiyafetleri, hastane cikisi, banyo takimi bornozu fln hatta bezleri bile 🙈🙈 kendi gecelik sabahligimi da aldim 2 takim 🙂
Busraaras MerveKya fiyatı iyi normalde daha yüksekkk diye biliyorum ☺ Bence kaçırma zamanda kaybetme fiyat değişebilir indirimde olabilir ☺
MerveKya Busraaras en yakın zamanda gidip arıcam ya oraya iki ay önce falan gitmiştik yine aynı fiyatı söyledi bu seferde aynı değişmedi en kısa zamanda gidip alıcam inşallah, deterjan ne aldın peki 🙂
Busraaras MerveKya henüz almadım kıyafet deterjanından bahsediyorsan annem illa hacı şakir diyim duruyor hazır rendelenmiş bebek için varmış galiba onu al kıyafetler için diyo yumuşatıcı kullanma diyor onu uygulicam sanırım ☺
MerveKya Busraaras o kadar çeşit var ve sürekli başka şeyler duyuyoruz ama tabii yakınımızın önerileri tavsiyeleri daha önemli 🙂
gulanne MerveKya beşiğini. Bebek arabasını havlusunu emzik ve biberonunu aldım birde hastane çıkışı aldım. Kıyafet eksiklerim kaldı ve ufak tefek şeyler
MerveKya Busraaras E bebekte falanda indirim var bu ara ben indirimleri de takip etmeye çalışıyorum baktın mı sende 🙂