Kubra15 Berenaysed ikeanın beşiği sallanır sabitlenir değil malesef ve gidip gördüm boyut olarak 60*120 olmasına içi dışı cok küçük görünüyo. Tam anlamıyla ihtiyacımızı görmicekti ama yinede bende almayı düşünmedim değil adı vardı çünkü ikea diye heveslenmiştim. Ama bebeklerimizi düşünmek zorundayız. Ve içinde ne cibinlik ne döşeği ne yan koruması hiçbişey dahil degil ikeada. Fazla masraf olcaktı ugraştırcaktı. Bizim için hayırlısı böyleymiş bakalım umarım memnun kalırız 😊
Berenaysed Kubra15 aslında doğru söylüyosun bir de beşik kenarlığı var şuan tamamen vazgeçtim ikeadan sağol canım😊
Laloo Busraaras dilanalpx merhaba benim sağ bobregimde de kist görüldü gebelikte 9mm renal kortikal kist sizde durum nedir bilgi verir msiiniz ?
Nur22 24+5 iz biz de 😊tatilde olduğum için geçen hafta odasını, arabasını, sepet beşik ve kıyafetlerini aldik 💙 ufak tefek şeyler kaldı sağlıkla gelsinler de 😍
Caliskantug 24+6yız biz de oğlum olucak inşallah hepsi sağlıklarıyla kısmetleriyle mutluluklarıyla gelir 😊
Kubra15 Berenaysed hemen hemen yine 900 ve üzerne gelicekti beşik canım ve ugrascaktım ondan almadım ama marangazdon küçük bi ayak yaptırarak ikeanın beşiğini sallanır hale getirenler var 25 tl gibi bi fiyata. Yinede düşünülebilir yani ugraşırım diyenler düşünsün 😊
SelinKutluErdoan Minnosunannesi evet benimde 23 Mayıs gözüküyor ama sezeryan olacağım için 16 Mayıs da alacak 🙂 dayanabilirsem 19 Mayıs istiyorum bakalım🙂
Minnosunannesi SelinKutluErdoan benim Doğum günüm 11 mayıs belki Allah nasip eder o günde olabilri 😊 senin niye sezeryan
gizempoyrazim Benimde 2 mayis babamiz cok korkuyo mayis 1de gelirse doktor olmazsa tatilde kimseyi bulamazsak diye ama benim oğluşum nisanda gelicek sanki😊 bunlar tahmini gunler sonucta😯
zeopss 27 haftalık benim oğlumda 😊 ufak tefek kıyafetlerni aldım beşik ve bebek arabasını beğendim ama henüz almadm yavaş yavaş başladık hazırlıklara
Kubra15 DDuygu hem sebamed aldım indirim vardı civilde.hemde dalinin yenidoğan çantalı paketi vardı içinde şampuanı bebe yağı pişik kremi alt açma örtüsü sıvı deterjanı tabi bunlar küçük milimlerdi. 50 tl verdik onada. Sebamedin kokusunu begenmiyomuş anneler ama ben denedim elimi yıkadım kokusu cok hosuma gitti. İkisinide denicem acıkcası.
Caliskantug Bende ikeanın beşiklerinden düşünüyordum fakat 60cm küçük geldi bana yan parçası çıkarılınca kullanamam diye park yatak aldık dhaa sonrasında güzel bi oda yapmayı düşünüyorum bu arada e bebekteki indirimleri kaçırmayın ben son eksiklerimi ordan tamamlamayı düşünüyorum 😊
AyselSamil [bilinmeyen] bizde oluşumla 27+2 haftalık olduk tahmini doğum tarihimiz 2 Mayıs inşAllah😊🤱
SelinKutluErdoan Minnosunannesi ben öyle istiyorum canım normal doğum hiç düşünemedim maalesef çok korkuyorum yapamam kendimi biliyorum 🙁
YesimDemircan Sebla55 canım uzun al Yenidoğanları, ben kısa aldım tecrübeli arkadaşlarım yenidoğdugunda üşür dediler