26+6 yız kızımla. Genel olarak kıyafetleri bitti gibi. 0-3 ay cok bişey almadım genelde zıbın çıtçıtlı atlet body tarzı şeylerini aldım diğer patikli alt ve zıbınlarını 3-6 ay aldım cünkü herkes cok cabuk büyüdüğünü söylüyo. Odasına 60*120 beşik aldı anneannesi sallanır sabitlenir altı çekmecesiz tercih ettim daha şık duruyo sanki. Kendi odamada sepet beşik aldım. Arabayı babaannesi alcak onu bekliyoruz bakalım keyfi ne zaman gelirse o zaman alcak herhalde 😂 Banyo seti tamam (küvet file sünger maşrapa kova) ateş ölçeri şampuanları vs genel olarak biz az çok hazırız. Bi tek yıkayıp ütüleyip yerleştirmek kaldı.