Yaser27 ilk gebeliğimde 50 kilo ile hamile kalmıştım, şeker çıktı diyet yaptım, 56 kilo ile doğum yaptım, şimdi yine hamileyim tansiyon riskim ve şeker var yine diyetteyim. Günde 3 ana öğün 2 ara öğün ve 3 saat arayla herşeyden yiyerek ama az yiyerek besleniyorum, tuz ve tatlı dışında sadece faydalı şeyler tüketiyorum