Rabiaibrahim0803 Yaser27 benimde ilk 3 ay başım çok dönüyodu kalkamıyodum fazla.evin işini bile yapamıyodum o yüzden kilo aldım zaten.ama buna da çok şükür .kimileri 9 ay yatıyo o kadar ağır geçiyo hamileliği.çok şükür şmdi iyiyim
Aysnrplt Yaser27 ben Tuzla’da oturuyorum da eşim Kartal’da çalışıyor o yüzden eşim oraları daha iyi biliyor 😊
Yaser27 Aysnrplt canım eşin nerde çalışıyor tam olarak benim eşim de yıllardır kartal da büyük ihtimalle tanırlar
Aysnrplt Yaser27 yakacıkta asayişte o canım. Önce Kartal şehit Selahattin aslantepe polis merkezindeydi. Şimdi Kartal belediyesinin oraya taşındı ama sonra eşimi asayişe aldılar çok yoğun şimdiki yer 😔
Aysnrplt Yaser27 evet şarktan geldik daha doğrusu eşimin şark dönüşünde evlendik 😁 diyarbakırdaydı ismi hasan
3675 Ama yeni olduğu için mide bulantısı yok ama 1 kaç gün içinde başlar o zaman kılı kaybım olur sonrası sıkıntılı