Yaser27 dediğim gibi tiroit ve insülin vardı bende dahiliyeye gidiyodum zaten. Kadın doğum doktoruna da kiloluyum ne olacak şimdi diye sorunca diyetisyene yönlendirdi. Kendim buldum diyetisyeni dahiliyen yaptığı kan tahlillerimi götürdüm, diyabetik riskli gebelik diyeti diye bişey yazdılar işte. İçim süt ve süt ürünleri reyonuna döndü 🙈 peynir yoğurt süt yumurta. Temel besin kaynağım bunlar. Ekmek çok az, pirinç patates filan hepten yasak. Sadece bulgur serbest, ekmeklerin de kepeklisi bi de beyazı yasak. Tam buğday çavdar olacak... öyle ☺️