Gulay123 evet aile onayıyla oluyor canım sen nasıl evlendin bilmiyorum ama bence bu kadar yadırgamayın evet çocuk yaşta evliliklere bende karşıyım ama insan çaresiz kalıyor ya aşık olup evlenenler yada başka şeyler yüzünden evlenenler benim annem vefat ettiği için üvey anne vardı evin annesi bendim zaten işini güçünü ben yapıyordum ama okuyup olupta okulu Bırakıp evlenmek isteyenlere karşı çıkarım ama zaten ben okumuyorum evde bütün yük benim üzerime insan bunu düşününce ben neden evlenmeyimki kendi evimide çekip çeviririm düşüncesine kalıyor bu yüzden yani ama annem hayatta oldaydı asla bu yaşta evlenmezdim