Handrella ha evet akraba evliliklerini bende kiniyorum hic sevmem ama ben kendi dusuncelerim yasitlarima gore hep farkliydi hep kendimden 4 5 yas buyuklerle arkadaslik yaptim ve bena onlar daha yakin geliyordu ne biliyim ben kendimi hazr hiss ettim tabi esimle karsilasmadan once ben de asla evlenmem bu yasta falan kafasindaydim ama onu gorunce sanki nasi soylim tarif olnmaz bi hiss yasadim ve karar verdim evlenicem diye pismanmiyim ilk onceler oldum ama son 1 yildir benden mutlusu yok gercekten inanin buna ben nasil anlatiyim bilmiyorum kismet boyleymis bizde bu yasta evlenicekmisiz ki buyudum mu hayir hala esim bebeksin sen benim bebegimsin seni ben buyutuyorum diyo😂😂