Minigiminannesi 2000 temmuzluyum. Eşimle aynı ilkokuldan aynı mahalleden beri birlikteyiz 9 yaşımdan beri tanıyorum. Uzun bir sevgililik dönemi yaşadık. Askerliğini bekledim. Askerden geldi bende yaşımı doldurdum liseden mezun oldum evlendik. Okul Öncesi mezunuyum. Sağolsun desteğiyle üniversiteye hazırlanıyorum bir sene aradan sonra hem evliyim hemde açıktan okuyacağım dünyanın bin bir hali var çalışmasamda elimde dursun istedik eşimle bu konuda çok destek oldu bana. Şimdi 9 haftalık hamileyim. Evlendikten sonra da okuyabilirsiniz istiyorsanız geç değil meslek altın bikeziktir. Dursun kenarda ne zararı var ki.. 2 yıllık üni. Okul öncesi okuyacağım. 2 yılı bitirdikten sonra başka bölüm okurum belki, belki de açıköğretim lisans tamamlama açılır devam ederim. Herkesin hayatı bir değil iyiki sevmişim Rabbim iyiki onu karşıma çıkarmış evlenmişim yıllarca sıkıntı çektik kimse bizim yaşadığımız yaşamamıştır diyabiliyorum çok zorluklar badireler.. Sonunda kavuştuk bebeğimizi bekliyoruz her zaman şükrediyorum iyiki evlendim 🙏🏻 Yaşıtlarımız gezip tozar çalışır vs ben hiç özenmiyorum. Eşimle doyasıya çıkıp istediğimiz yere istediğimiz saatte gidebiliyoruz. Kimse okumasın demiyorum imkan ve şartlar nasılsa onu değerlendirsinler. Okuyup belgelerini alıp evlensinler ya da evlenip okunaya devam etsinler.🤗