Bumptious bir eğitimci ve bir kadın olarak kesinlikle bu düşüncenin arkasındayım👏🏻👏🏻 Evlilik her vakitte olur ama eğitim maalesef evli ve çoçuklu iken bunu başarmak çok daha zor oluyor 27 yaşında anne olacağım keşke diyorum biraz daha bekleseydim. Erken evlenen kızlarımızın belli çevresel faktörlerden belki de gençlik heyecanı ama benim lisede evlenen tüm arkadaşlarım şuan bize imreniyor ve her genç mutlak üniversite ortamı görmelidir.!! Erken evlenen kızlarımıza da saygı duyarım ve mutluluk dilerim elbette ki 😘 şahsi düşüncem bu yönde 😊