Sizi tanimam etmem ama.bir abla tavsiyesi olarak düsünebilirsin. Normalde yorum bile yapmam ama sizin durumunuza ses cıkartmadan duramadim. Asla şu an cocuk dusunmeyin hele herkesle ayni evde yasiyorsaniz daha yasiniz 18 mis aceleniz yok birkac yil bekleyebilirsiniz. Hatta lütfen korunun sorunlar hallolmadan çocuk dünyaya getirmeyin.