Mucizemmmmm_ Canm benim çocuk olsa sen kendini kaça böleceksin yapma etme sağlıklı düşün
Evet çocuk çok güzel bir şey ama
Çocuk tamamen sorumluluk, senin elin ayağın bağlanır uykusuz geceleri, hastalığı gazı ishali bunları da düşün sen o evde dışarı çıkmaya zamanın kalmıyor bebek olsa 4 duvarda hiç çıkamayacaksin
Senin ruh halin bozulur