gozdenzl momsy ay bendede aynı durum var kasık ağrısı sanki regli olucakmışım gibi canım bide mide bulantısı var yemek yiyemiyorum sende de oluyor mu
momsy gozdenzl asırı ağrım var sancıdan bazen ölecek gibiyim belim cok agırıyor ara ara bulantım var bide
GozdeKB momsy bende bugün 5+3 oldum keseyi gördük haftaya yine çağırdı kesenin takibi için bebek görülmez dedi bel sırt kaşık ağrısı bendede çok kötü halsizlik uyku hali var bide acıkıyorum 😅
Sedaa_ Bende bugün muayene oldum 5+1 im bugün keseyi gördük rahim duvarı kalınlaşmış muhtemelen oluşacak oluşur dedi ama kanama alanı var etrafında dedi korkuttu beni beta verdim yarın çıkacak başka özel doktordan randevu aldım için rahatlasın diye
selennnyum Sedaa_ kanama alanı dediği bende de bugün gördü cnm gebelik kisti olarak geçiyormuş. 10-12 haftaya kadar erir kaybolur takibini yapacak.
cansel67_ Username06 Normal ama :) Benimde öyleydi. 2 hafta sonra gittiğimde nasıl büyüdüğüne inanamadım :)
GozdeKB selennnyum bende bugün 5+3 üm keseyi gördük benim kesede 5.17 mm çıktı bu arada bendede gebelik kisti oluşmuş önemli değil ama dedi
selennnyum GozdeKB aynen cnm banada öyle dedi hadi hayırlı olsun sağlıkla geçer hamileliklerimiz inş. Eylül sonu doğacak bizim minikler, teraziler geliyor :D
Sedaa_ selennnyum ay öyle bişey mi acaba benimki de nasıldı peki sizinki boyu büyük mü küçük mü bişey demedi bana
GozdeKB selennnyum inşallah canım benim kızda terazi ama bu sezeryan olacağı için 2 hafta önde alınır büyük ihtimalle Eylül 15 falan oda başak burcu oluyor sanırım 😅
selennnyum Sedaa_ 5-6 cm miş ama 3-7 cm arası olması normalmiş. Progesteronu destekliyomuş. Ben aklıma sonradan takılacak herşeyi soruyorum çıkmadan
DilarAsel momsy ilk olanda ter kokusu alıyordum herkeste 2. De de tuvalet kokusu geliyordu burnuma bunda hiç bir şey yok gayet olağan 😅😅😅
Sedaa_ selennnyum anladım canım hayırlı olsun 🫶🏻 bakalım ban yarın ne diyecek bugün ki doktor açıkçası beni çok tatmin etmedi bende özelden randevu aldım yarın aklıma gelen gelmeyen herşeyi soracağım 😅
Sedaa_ selennnyum bu arada ağrınız var mı benim kasıklarım çok ağrıyor regl olacakmışım gibi kanama gelirse korkma dedi inşallah öyle bişey olmaz