Sedaa_ arada ağrı geliyo ama geçen haftaya göre daha azaldı.. çok nadir arada giriyor şuan.. doktor konusu çok önemli çnceden bikaç doktora gidip içine sinenle devam et derim. hamileliğini takip etmesi aylar içinde kolay olsun diye yoksa sürekli başka bir doktora anlatıp durma diye..