Mom987 Bugün 5+3’üm, dün keseyi gördük. Doktor kalp atışı için 2 hafta sonraya randevu verdi. Nasıl geçecek zaman bilmiyorum😌🫠
benimhikayemmm momsy 3 .gebelik iki kızım var şuan da 4+4 ne bir ağrı ne bel ağrısı mide bulantısı hiçbiri yok hissizim perşembe günü gel dedi dr kese bakacak Herşeyin hayırlısı bakalım 🙏
gulten_1 Sat 18 aralık cumartesi beta 703 çıktıktan sonra tekrar tahlil istenmedi cuma gününe de kese için randevu verildi programa göre 5+4 görünüyor şuan , merakla bekliyorum cumayı
fnurcann Bende bugün doktora gittim. 5+3 keseyi gördük. 2 hafta sonra gel dedi. Sizinde kesenizin içi boş muydu? Simsiyah gözüküyor
selennnyum momsy 5+3 teyim bende yarın randevumuz var keseyi görebilmek için, geçen hafta 483 dü beta. Bendede hala regl olacakmışım gibi ağrı var cnm, belime çok vurmuyo ama kasıklarım ağrıyor arada, bi de akşamları yemekten sonra bulanıyo midem anlamadım.
tuba_grz tugbaokcular bende 5+4 sanıyordum bugün gittim 4+ 6 haftalık dedi keseyi gördüm kaç cm olduğunu fln nerden bakıyorsunuz peki
tugbaokcular tuba_grz bir de devlet hastanesi ultrasonun görüntü kalitesi iyi olmuyormuş karından baktı bana devlette. İki hafta sonra gel dedi. Alttan muanede daha net belli oluyormus. Beta hcg de istedi o da 7504 çıktı
selennnyum tuba_grz banada 10 gün yada 2 hafta sonra gel dedi cnm bugün gittim bende 5+4 teyim 5 mm göründü kesesi, bende bir de gebelik kisti varmış sağ tarafta fizyolojiktir 12. Haftadan sonra kaybolur dedi.
miracsevim momsy benimde son regli 22 Aralık, 5+1 gösteriyor uygulama doktora gittim döllenme aşamasında olduğunu söyledi hiç bişey göremedi yani cuma günü tekrar gidicem bakalım. Ama karın ağrısı oluyor yani sanırım yerleşmeye çalışıyor. İlk çocuğumda da kese gördü bebek görememişti sanırım 6 haftadan sonra en sağlıklı sonuçlar veriliyor
tuba_grz tugbaokcular bansa vajinafan baktı benden smear testi flnda aldılar ondan dolayı Ordan ultrason kağıfı vermediler
tugbaokcular tuba_grz anladım canım bana karından baktı valla. Keseyi gördüyse o cm önemli değildir. Kafaya takmamak gerekiyor valla. Ben adet geçtiğinden beri o kadar kafaya taktım mi. Bugün keseyi görünce rahatladım. Adete göre altı haftalık olması gerek ama beş haftalik çıktı. Hastane ultrason cihazına göre fark ediyormuş. Bir hafta sonra iyi bir özel hastaneye gidicem. Beklemekten başka çaremiz yok. Düşündükçe stres oluyor insan. En azından kese göründü diyorum çok şükür sağlıkla gelsin inşallah bebeklerimiz❤️
tracy Benim bugün bel ve kasık ağrım oldu bütün gün. Az önce de pembe kanama fark ettim . Sabah eşimle birlikte olmuştuk. Böyle bir durum yaşayan var mı
tuba_grz selennnyum anladım İnşallahh duyarız bebeişlerimizin kalp atışlarını sağlıklı olsunlar inşallah
GozdeKB selennnyum bende bugün 5+3 üm keseyi gördük benim kesede 5.17 mm çıktı bu arada bendede gebelik kisti oluşmuş önemli değil ama dedi