Sedaa_ inşallah canım. Ben geçen hafta doktora gittiğimde beta 461 di. Bir hafta sonra gel demisti, beş haftalık olarak hesaplamisti adet tarihine göre.
Tam bir hafta sonra
Bugün altı haftalık diye gittik. Karından ultrasonla baktı kese göründü ultrasonda 5+0 yazıyor. Doktor geç döllenme olabilir dedi. Neyse gene de beta hcg ver dedi. Verdik kan testini 7504 çıktı. Beta sonucu çok iyi katlanması dedi. İki hafta sonra gel bakalım dedi öyle.