funda1209 Annenin ve bebeğin sağlığı yerindeyse ve annenin fiziksel yapısında uygunsa elbette vajinal doğum. Vajinal doğumdan kastım kesisiz doğum. Ona da baya hazırlamak gerekiyor vücudu. En sağlıklısı bu çünkü. Sezaryen ameliyat neticede ve öyle düşünüldüğü kadar kolay değil. Vajinal doğumda başta sancı, o sn zorolabilir ama sonrası, toparlanması daha hızlı, çabuk iyileşir. Sezaryende uyuşuyorsunuz evet ama sonrası zor. Bir kere vücut doğum başlamadıysa neye uğradığını şaşırıyor şoka giriyor, anestezi alıyorsunuz, onun baş ağrısı, 7 kat kesiliyorsunuz onun ağrısı derken iyileşmesi zor. Tabiki ağrı eşiği herkeste farklıdır ama yine de sezaryen daha zor. Asla kimsenin işine karışmam ama mecbur sezaryen olan biri olarak söylüyorum vajinal doğum şansı olan kesinlikle denemeli. Doğum şeklimiz ne olursa olsun sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻