Merhaba kızlar sizce sezeryan doğum mu?
Normal doğum mu? Ben sezeryan olmasını isterim onun zorlukları nasıl istememin sebebi benim kalp kapakçığında bir sıkıntım var ve zorladığım zaman çok şiddetli bir ağrı oluyor o yüzden normal doğumdan hem korkuyorum hem istemiyorum devlet hastanesinde yapicam büyük ihtimalle doğumu sezeryan doğumun zorlukları nelerdir? Çok zorlanır miyim iki doğum arasındaki fark nedir ?