Sweetie_Little_Jean ne kadar boş olduğun en başından belli kasıntı bir insansın sırf laf ebeliği yapıyorsun diğer insanları düşünüyormuş gibi davranıyorsun karşındaki insanı germekten alttan alttan imali laflarla ezmeye çalışmaktan haz duyuyorsun benim Türkçem bozuk değil senin aklın sadece fesatlığa ağırlık vermiş siz beni engelleyin ben sizi bir daha da iletişimde bulunmayalim mümkünse yeterince strese maruz kaldım sizin yüzünüzden kendini aşırı haklı gören herşeyi en iyi ben bilirim kafasına girende en başta sizsiniz biz buna kara cahil diyoruz ben herkeste ağrı olacak diye birşey savunmadım ama anlamakta güçlük çekiyorsunuz sanırım olsun şu son yazdığınız benim çizgimi aşıyor engelleyin geçin aynısını yapacağım.