amacgurbetmucizemiz Bnmde kızlar sorum olucak 12 haftadayim kabızlık yaşayanlar oldumu bide decavit gercktn kabızlık yapiyormu daha yeni kullanicam
060436 amacgurbetmucizemiz kabızlık normaldir bol bol kayısı ve hoşafını iç doktorum kabızlık olunca mutlaka kayısı tüket dedi sende dene işe yarıyor
endlesslove1 amacgurbetmucizemiz kabızlığa en iyi magmezyum geliyor yumuşatıyor kayısı falan geçirmez dedi bana doktor magnezyuö vermişti
aysegulatlay amacgurbetmucizemiz hamileliğimin başından beri kabızlık yaşıyorum kayısı meyve suyu çok rahatlatıyor tavsiye ederim
sanem34001 amacgurbetmucizemiz hamilelik boyunca decsvşt kullandım. Kabızlık etkisi ilaçtan dolayı görmedim.
-Basakk- vanilya_kokusu_ 39+3 bel ağrısı ve gece nişan geldi doktora gidiyoruz bakalım sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🤍
Rmeysa_01 -Basakk- Amin bir nefeste doğurun inşallah nişan geldiğinde his mi ettiniz yoksa gördünüz mü ben ya gelmişse görmemişsem diye düşünüyorum ilk gebeliğim rahmimden topuğuma kadar ağrı atıyor bide nişan geldiği gibi hastaneye gitmesek sorun olur mu
ceylan_krczml @amacgurbetmucizemiz ben 24 haftalık hamileyim üçüncü aydan beri kullanıyorum böyle bir şikayetim olmadı