
Biz 31 olduk çok çok şükrediyorum 26 haftalıkken rahim ağzı kısalığı çıktı o gün hedefim 30 dedim çok şükür gördüm sonra 32 dedim inşallah görürüm onu da 37 ye kadar gelsem bile yeter diyorum 🥹 sizin nasıl gidiyor kaç haftalık oldunhz kaç gün kaldı bir sıkıntı çıkmasa 49 gün kaldı bana Sezerryan diye 🤲🏻🫶🏻🥹👶🏻