yurdgul ilaydasokman amin cümlemizin canım. İnsallah sağlıklı doğsun minnosum gelecek inşallah. Rabbim hepimize kolay doğum nasip eylesin ☺️🫠
rbers Ayyy yazdiklarinizi okurken hayal ettim insallah bende o gunlere gelebilirmiyim diye.. 27+5 im su an 20 inci haftamda serklaj oldum daha yolum uzun dayanmaya calisiyorum insallah hersey yolunda gider 🙏🏼 saglikla kucaginiza alirsiniz ins
ilaydasokman rbers bol bol konuşun bebeğinizle , sakince geçirin günlerinizi inşallah siz de geleceksiniz 🙏🏼 çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🫂
salihaaras 34+3 olduk normal doğum gıbı görünüyor şimdilik bugünümüze çok şükür sıkıntılar korkular yasadık ama yüzdük kuyruguna geldik rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı da nasıp etsın ınsallah 🥰🙏🏻🌸
ilaydasokman olmazmiolabilir333 hiçbir bilgim yok doktorum hiç söylemedi bu zamana kadar. Sadece rahim ağzının tam kapalı olduğunu söylüyor
rbers olmazmiolabilir333 ilk dikis atildiginda yani 20 haftalikken 18 mm di simdi 2 haftada bir kontrole gidiyorum en son 25mm olctuler cnm
olmazmiolabilir333 ilaydasokman size yazmadım aslında aynı hafta bir arkadaş gördüm de ona sormak istedim benim biraz kısalmış , size hayırlı su gibi güzel bir doğum diliyorum 🥰🤍🥹
ilaydasokman olmazmiolabilir333 ay evet şimdi farkettim kusura bakmayın 🤭 çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🤎
senaninannesi_ ilaydasokman öncelikle Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Bende rahim ameliyatı olmuştum sonra bi kayıp yaşadım doktor ileriki hamilelikle serklaj atıcam demişti ama hamile kaldım atmadı gerek duymuyorum şimdilik dedi 19+2 yim şuan ilk haftalarda rahim ağzı 5 buçuk ölçülüyordu şuan 4 ölçülüyor sizce acil dikiş atılır mı yada yatırır mı hastane de bir süre
Cansuuert senaninannesi_ 4cm çok iyi maşallah sadece takipte kalır diye düşünüyorum benim yatırımı 1.8 ile yaptılar acil serklaja da 1.6cm ile aldılar düşünün dusmeseydi almicaklardi bile sanırım çok uzatmislardi çünkü progestanla takip etmeyi
ilaydasokman senaninannesi_ çok çok geçmiş olsun, atmıyorsa mutlaka bir bildiği vardır ama sonrasında ne olur inanın hiç bilmiyorum. Benim zaten yetmezlikten bir kaybım olduğu için bekletmeden attı direkt bu gebeliğimde.
ilaydasokman senaninannesi_ 2.5 cm’in altına düşünce önlem alıyorlar diye biliyorum. İnşallah öyle bir durum yaşamazsınız sonuna kadar bu şekilde devam edersiniz sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🙏🏼