ilaydasokman senaninannesi_ çok çok geçmiş olsun, atmıyorsa mutlaka bir bildiği vardır ama sonrasında ne olur inanın hiç bilmiyorum. Benim zaten yetmezlikten bir kaybım olduğu için bekletmeden attı direkt bu gebeliğimde.
ilaydasokman senaninannesi_ 2.5 cm’in altına düşünce önlem alıyorlar diye biliyorum. İnşallah öyle bir durum yaşamazsınız sonuna kadar bu şekilde devam edersiniz sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🙏🏼
senaninannesi_ ilaydasokman amin evet doktorda 2 buçuğa düşerse acil dikiş atıcam demişti öncesinde neden yapmadı bilmiyorum progestan ile desteklemeye çalışıcaz diyor
rbers olmazmiolabilir333 ilk dikis atildiginda yani 20 haftalikken 18 mm di simdi 2 haftada bir kontrole gidiyorum en son 25mm olctuler cnm