Şaka gibi ama bitiyor kızlar 🥲 son 9 günümüz kaldı. Perşembe günü son kontrolümüze gidicez. Diğer perşembe de doğuma gidicez inşallah. Son hazırlıklar da bitti. Çikolatamız geldi, organizasyon tutmadım, arkadaşlarım sadece kapıyı süsleyecek kendi çapımızda tatlı bi şeyler ayarladık çok da içime sindi açıkçası. Ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum . Heyecan, stres, merak , mutluluk hepsini aynı anda yaşıyorum. Hayatımın bir sonraki aşamasını gerçekten çok merak ediyorum. İçimde çok güzel umutlar var 🤎 💭 burda ve sosyal medyamda oğlumun adından hiç bahsetmedim. Önce siz öğrenin 🫶🏼 Adı Gurur olucak🙏🏼 🥹 sizler nasılsınız serklajlı anneler 🫂