Rabiaaa_1 20 saat sancının sonunda sezaryen olmam🥹 dogum seklinin bi önemi yok benim için ama vücudumun o yorgunlugu haftalarca geçmedi, zor toparlandım. Birde doguma kdr her saat alttan muayene etmeleri beni çok zorladı. Rahim agzım geride oldugu için sürekli çekiştirdiler🥲 onun acısı hala içimde. Zaten bu yuzden sezeryene dönüldü dogurdugumda kızım nefessizdi mosmordu zor döndürdük cok şükür sağlıklı bi şekilde büyüdü en büyük pişmanlığım direkt sezaryen olmamak, tekrar gebe kalırsam normal denemeyeceğim asla