Rabiaaa_1 canım sakın yanlış anlama söyleyeceğimi yaşadıkların gerçekten çok zor ve travma kalacak şeyler bir piskolojik destek al derim benimde sana benzer şeyler başıma geldi 7 saat sancı çektim ama ölüyorum sandım öyle bir sancıydı suni sancı beni aşırı yordu ıkınma hissi gelmedi ıkınamadım karnıma çok fazla bastırdılar organlarım patlayacak sanmıştım artık çatalda çok fazla kaldım bebeğime hiç dokunamadan küveze götürdüler bunların hiçbirini 3 sene geçti unutamıyorum ama kızımın hep kardeşi olsun diye düşündük hamileyim şuan yine ve çok korkuyorum doğumdan yine aynısı olur mu diye ve destek almayı düşünüyorum sana da tavsiye ederim insan çocuğuna bir kardeş istiyo bu hayatta tek olmasın diye ben hep öyle düşündüm ama doğum çok korkutuyor bakalım Allah yardım eder inşallah bu defa hastaneyi de değiştirdim doktoruma da çok güveniyorum onların düşüncesi biraz rahatlatıyor beni