Rabiaaa_1 bende çatal bile yoktu sözde doğumhane ama yatağın alt tarafını çıkardılar çatal getirmeleri gerekirken hiçbir şey getirmediler ya da beni çatala almadılar ellerimle bacaklarımı ayır ayıra doğurdum. Abartısı en az 1 saat dikiş atılması sürdü yırtığım çoktu vakumla çekildi çünkü bebek. O dikiş atılırken artık bacaklarım titriyordu ellerimde de hal kalmamştı bacaklarımı açacak 30 saat sancı çektim ben çünkü. Dikiş atan ksdın bildiğiniz bacağıma vurup kapatma diyorum diye bağırmıştı bana. Doğumum gerçekten bir travma benimde