GozdeKB çok benziyo hikayelerimiz dedim ya , benimde 4. Bu gebelik ,29 yaşımdayım öyle hevesli heyecanlı sabırsızdım biriydim ki bebeğim vefat edince hepsi dinginlenşti . 😔
..
Sende unutmuşsun 😅kaç yıl geçti aradan can . Bide normal doğummu senin doğumların
Çarşamba inşallah hayırlı haberlerini burayada yaz can 💙🌷