zynpdr Allah razı olsun canım benim sağolasın yarın inşallah kan sonucumda yeteri kadar artma olur şimdide ona taktım ya 😐 doktorda keşke keseyi görmemiZ lazım demeseydi şimdi iyice strese girecem gözükmeyecek sonra bebekte gözükmez biliyorum bu en son oğlumda baya yüksek çıkmıştı kese vardı bebek yoktu çok üzülmüştüm