GozdeKB ya çok geçmiş olsun, rabbim inşallah cennetinde kavuştursun evlatlarınızla ,benimde benzer hikayem var. 6 yaşında oğlum var , 1 dış 1 boş gebeliğim var .8 ay önce de 1 kızım oldu ama 36 haftada doğum oldu ve sadece 1 gün yaşadı . İnşallah bu bebeklerimizi sağlıklı,kolay ve hayırlısıyla kucağınıza alırız