Ozgle Ben sadece çekirdek ve bitter çikolata yiyorum kızlar .Bunlarda faydalı olduğunu duyduğum için.Bebeklerde şuan yada doğduktan sonra bir zaman sorungözükmese de ilerleyen yaşlarda kendini gösterebiliyormuş.9ay sıkın dişinizi yavrunuz için.
A_S_K Beyazlale Sürekli tüketmek istesek dahi mide yanması sağolsun yedirmiyor ya da vicdanen rahat edemiyoruz ama canımız çok isteyince de yiyoruz napalım dimi 🥰
A_S_K Aysesare Kimin dua kapısı açıktır bilinmez herkes hiç tanımadığı insanlara bile dua edebiliyor ne güzel bir şey dua 🤲🏻🌸
A_S_K denizannee Hiç güleceğim yoktu valla hakkını helal et okuyan herkes etsin canın çeksin diye yaZmadım😁
baliko bende arada bisküvi kaçamakları yapıyorm. canım çok tatlı çekiyor bazen. yedikten sonrada vicdan azabı çekiyorum ☺
Gulsah7171 A_S_K 45 kiloyla hamile kaldım şu an 48.900 kilom 20. Haftada yoz pek kilo yapmadı bende 😊
A_S_K denizannee O kadar çok güldürdün ki beni 😂 Benimde canım çekti ketçaplı olandan uzun zamandır da yemiyordum ketçaplı eşime söyledim bekliyoruz şimdi gelirken alsın 😁
Aysegulbebek A_S_K bizde bugün 10 olduk canım tam yakınız seninle ama benim bazen oluyor iştahım bazen hiç olmuyor 🙄