A_S_K Caah yemesekte daha önce yediklerimizle bebek zaten ilk anlarda oluştu vücuttan hemen atılmıyor ki azaltmak en iyisi 🤗
A_S_K Hmyr_ygt az yiyorum ya öyle sık sık değil ayda bir iki ayda bir anca bazen evde bisküvi kraker falan oluyor yiyorum yani canım tatlı çektiği zaman abartmadan 😊
Poncikpandaa A_S_K bende yiyorum valla jelibon, cips arada bir cola😍 cikolata hergun migdeme girmese yapamiyorum🤭😂
A_S_K Poncikpandaa Yalnız olmamak güzelmiş en azından markete gidince abur xubur reyonuna girmeden çıkartıyor eşim çikolata puding jelibon 😍 özellikle şu kekstra hamilelikten öncede çok yerdim çok sa severim cipsler zaten apayrı bir şey 9+5 haftalığız 9 ay hiç yemeden duramam ki alışmışız bir kere tiksinmeyi çok diledim ama olmadı 😁
A_S_K Aysesare Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah 🙏🏻 Evet istedikçe yiyeyim en iyisi zaten çok sık yemiyorum yememeye çalışıyorummm ☺️
A_S_K Aysegulbebek İştah bende hep var ama Allahtan daima canım abur cubur çekmiyor 😁 Bazen çok aşırı istek suyuyorum onun dışında yemek istediğimde başka şeyler sağlıklı tüketmeye çalışıyorum 🙄☺️
Beyazlale Bende çok abartmada yiyorum arada aklima cok vurunce biraz cips yiyorum mesela cekirdek yiyorum. Bazen yemeklerden sikilinca disardan yiyorum lahmacun cigkofte falan ama abartmadan. Sakiz seker bunlarida kullaniyorum gofret çikolata falanda ama canim pek istemiyor zaten arada yiyoruz
A_S_K Beyazlale Sürekli tüketmek istesek dahi mide yanması sağolsun yedirmiyor ya da vicdanen rahat edemiyoruz ama canımız çok isteyince de yiyoruz napalım dimi 🥰
A_S_K denizannee Patates cipsi falan evet sade tuzlu giüzel gidiyor bende seviyorum yada şu turuncu peynirli ya da biftekli ketçaplılar güzel oluyo 😁
A_S_K Burcuveburcum Hahaha 😁 Canım abur cubur çektiğinde dolapta sağlıklı ne varsa onu yiyorum vallahi elmaysa elma havuçsa havuç bastırsın diye ama bazen olmuyor napayım yiyorum 😁
A_S_K denizannee Bize de yakın bakkal açılsa keşke baya yürüyoruz bakkal için eşim işten gelirken alıverir artık 😁
A_S_K Aysesare amin aminn ben tüm hamilelere, doğum apan yapacak olanlara, doğum yapmış olanlara, bebek isteyenlere daima dua ediyorum Rabbim hepimizin gönlüne göre versin ❤️