A_S_K Kızlar gerçekten hiç yemeden durabiliyor musunuz? Yoksa kaçamaklarınız oluyor mu? Benim canım çok çekiyor ama olabildiğince kaçınıyorum ☺️
yagmur2019 Deletedmom277 ben de 39um hala yiyorum bir de evde oturuyoruz şimdi iyice yemeye odaklıyız☺️
A_S_K denizannee Abartmıyorum ya ayda bir belki eşim izin vermiyor ama özellikle ya kimsenin canı çekmesin de cips yemek istiyorum 😁
A_S_K Aysegolcuk Doğurunca oturmaya vaktimiz olmayacak üzülme verirsin 🤗 Yinede azaltmaya bak bence kuruyemiş barları falan sağlıklıdır herhalde o tarz şeylere yönel biraz 🤗
burcu28ZK A_S_K ara sıra yemekten sıkıntı olcanı düşünmüyorum bende sahsen dayanamayıp bazen yiyorum sonuctaa 9 ay dıle kolay. 🙊 Ama asitli içecege bende karşıyım
A_S_K burcu28ZK Asitli içecek içmiyorum zaten çok nadir meyvesuyu alıyorum bazen e canım çekiyor napayım 😁 abur cubur da en çok kek cips puding çikolata sevenlerdeniö sık sık yemiyorum eşimde izin vermiyor zaten ama canım çekince de çekiyor vallahi 😁
Polo A_S_K ya inş kimsenin canı çekmez, dün waffle sipariş ettim eve. İçine ne bulduysam koydurttum. Yedikten sonra mide bulantısı hazımsızlık Şuan abur cubur düşünemiorm Tiksinmek için benm gb böyle bişe yapabilirsn ki ben tiksinmek için yapmamıştım :/
A_S_K Polo Ben balık dışında hiç bir şeyden tiksinmedim, bir de yemekte bol soğan kullanamıyorum. bol dedipim her yemeğe yarım soğan 😁 İstifram olmadı açlıktan bazen midem bulanıyo o da aç kalmayınca olmuyo genelde meyve ağırlıklı tüketmeye çalışıyorum ama insanız ve abur cubur istiyoruz 😁
peperutka Polo Ben hamilelikten once tatlidan nefret ederdim.Su an serbetli tatlilari buyuk bir zevkle yiyorum 😄 Valla huyum suyum degisti hic tiksinecegimi sanmiyorum keske bende de ise yarasa.
Mervezngn A_S_K ben normalde cok severim ama hamileyken kendiliğinden uzaklaşıyorum sadece ekşi sakız şeker yerim
A_S_K Mervezngn Bende az az yemeye çalışıyorum eşim bırakmıyor zaten genelde meyve yiyorum ama canım istiyor senin hiç istemiyormu 😊
A_S_K Caah yemesekte daha önce yediklerimizle bebek zaten ilk anlarda oluştu vücuttan hemen atılmıyor ki azaltmak en iyisi 🤗
A_S_K Hmyr_ygt az yiyorum ya öyle sık sık değil ayda bir iki ayda bir anca bazen evde bisküvi kraker falan oluyor yiyorum yani canım tatlı çektiği zaman abartmadan 😊
A_S_K Aysegulbebek İştah bende hep var ama Allahtan daima canım abur cubur çekmiyor 😁 Bazen çok aşırı istek suyuyorum onun dışında yemek istediğimde başka şeyler sağlıklı tüketmeye çalışıyorum 🙄☺️
Aysesare A_S_K her gün yemiyorum ama arada Canım çekmiyor değil 😊 çok şükür sorunsuz 38.haftaya geldim korkma canın çektiyse ye 😳
A_S_K Aysesare Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah 🙏🏻 Evet istedikçe yiyeyim en iyisi zaten çok sık yemiyorum yememeye çalışıyorummm ☺️
Mervezngn A_S_K hayır önümde dursa bile yemiyorum az tadına bakarım cayın yanına gitsin diye hamileyken böyle oluyo benim bu 2. Gebeliğim 😄