aybikemom seydanurdemir o kadar şanslıymışım ki doktoruma eşim kapıda o da gelebilir mi kalp atışını duymak için dedim doktor bey elbette gelsin gelsin dedi güler yüzle karşıladı hatta eşime videoya çek ekranı gel dedi.. böyle doktorlarımız da var ve olmalı çünkü kalp atışını canlı canlı duymak babanında hakkı yani. Ama hastanemdeki diğer doktorlar izin verniyormuş orası ayrı mesele
nurellanurrrr seydanurdemir Bilkent şehir hastanesinde bırak odaya almayı koridoru bile boşalttı güvenlikler,gebelerimiz rahatsız oluyor çıkın dediler,eşlerin girmesi ne mümkün odada 5 kişiyi birden muayene ediyorlar,diğer hastaneleri bilemem
Fuunndaaa seydanurdemir kesinilkle çok saçma ama ben tüp bebek ile hamile kaldım kalp atışı için devlete gitmiştim doktor arayışındayken doktor ona rağmen eşimi içeri almadı sinirlendi biz almıyoruz dedi çıkıp başka bir hastaneye gittik
seydanurdemir Fuunndaaa Ne kadar anlayışsızlar Allahım ya sonuçta bu çocuk sadece anneye ait değil babaya da ait ne alaka yani tıklım tıklım olur içeri de iki hastaya bakar hadi tamam dersin ama bu nedir yani
seher_3590 seydanurdemir bende devlet hastanesi takipliyim eşim en başından beri içeri giriyor doktorumuz çok iyi ilgili ve güler yüzlü hiç sorun yaşamadık bu konuda.
sdc Bence şehir hastaneleri böyle alır gibi bizim Denizlidir 3 kişi aynı anda muayeneye geliyor kadın benim derdimi dinliyor yok biri karnını açıyor bi kere gittim birdaha aman Allah korusun
flover0 seydanurdemir almıyorlar çünkü içeri 2 hasta şeklinde alıyorlar. Diğer hastayı muayne ederken diğer hastayıda içeride bekletiyor en saçma olan bu çünkü niye diğer hastanın doktora sordukları duyulması etmesi bana saçma geliyor ki aynı şekilde bizimde sorduklarımız ettiklerimiz diğer hasta duyuyor. Evet ultrason resmi de vermiyor ilk gittiğimde 1 kere verdi birdahaki kontrollerde vermedi
Ceylnnn seydanurdemir bence doktora göre değişiyor her defasında farklı doktorlara rica ediyorum eşim 2 defa girebildi 30 haftalık hamileyim
kubos_ seydanurdemir doktora göre de değişebiliyor benim takipli olduğum doktor almamıştı ama Doktorum yok diye rastgele girdiğim bir doktor eşin de gelebilir demişti
Busranur_mnts seydanurdemir ben şehir hastanesine gidiyorum bırak doktor odasını polikliniklerin koridorunda bşle sokmuyorlar erkekleri dış alanda hasta kayıt kısmında bekliyorlar ama bazı devlet hastanelerinde doktorlar alıyormuş içeri ben eşim gelemediği için video çekmek istedim kalp atışında izin verdi
kyn52 seydanurdemir bence doktors göre değişiyor benim doktorum sorun yapmıyor alıyor Sadece dogumda kadın refakatçi alıyolar eş dogum gerçekleşince gelebiliyor
1anneninsesi eloenoebo Nihat Parlakyıldız’a gidiyordum. Bir kere de Serdar Erman’a gitmek zorunda kaldım. Memnun kaldım açıkçası. İkiside eşimi aldı içeri. Genel olarak zaten herkes eşiyle doktor odasına giriyorlar burada. Bence çok güzel bu.
damlatugay seydanurdemir malesef almıyorlar ankarada yaşıyorum yogun bı gunde olsa sakın bır gunde olsa almıyorlar ankaradakı tum devlet hastanesıne gıttım hıcbırıde almadı
Gamzecnar seydanurdemir benim doktorum devlette çok yoğunluk olmadıgında esımı kabul edıyo eğer yoğunluk varsa almıyo doktorum dan doktoruna degısıyo bence oyuzden
damlatugay seydanurdemir ben sordugumda doktorun bana dediği şey kadınsal makinelerimiz bulunduğu için eşinizi alamayız dediler ? Cok sacma geldi bana boyle demeleri annemı teklıf ettım annemıde almadılar yalan yani