Aysgulgndz seydanurdemir her gittiğimiz de alıyorlar eşimi bir sorun yaşamdık devlette doktordan doktora değişiyor olabilir
1anneninsesi eloenoebo Nihat Parlakyıldız’a gidiyordum. Bir kere de Serdar Erman’a gitmek zorunda kaldım. Memnun kaldım açıkçası. İkiside eşimi aldı içeri. Genel olarak zaten herkes eşiyle doktor odasına giriyorlar burada. Bence çok güzel bu.
kaplanseren seydanurdemir 32 haftalığım her kontrolümde eşim girdi öncesinde rica etmiştim tabiii demişti doktorum, hatta annem babamı bile almıştı şehir dışından geldikleri için. İyi bir doktora denk gelirseniz izin veriyor 🙏