Eylülün sonunda kürtaj oldum, 10-15 gün kanamam oldu. Doktorum 3 ay beklememi önerdi, ben kürtaj kanaması dışında 2 ay da regl gördüm ve korunmayı bıraktım. Rabbim tekrar nasip etti ama şimdide dediğiniz gibi korkularım bitmiyor, korkudan bebeğime bağlanamıyorum bunu da kaybedersem diye.. Önerim bi kaç ay kendinize ve rahminize zaman tanıyın toparlansın.