keleebeeekkk inan bende öyleyim cuma doktora gittim az öncede pazartesiye doktor randevusu aldım Allah yardımcım olsun gerçekten bu durumda iyi değil ama tedirgin oluyorum napim kürtajdan sonra sonra 3 ay korunma verdi doktor sonra denemeye başladık 2. Ayda hamile kaldım rahim dinlenmezse düşük yaparsın dedi bana korktum bekledim bende sen kaç ay sonra hamile kaldın