aysgl_1803 ben 14 ocakta 11 gün önce kürtaj oldum 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durmuş ben de 9. Haftamda öğrendim lekelenmem bugün daha yeni yeni geçiyor sabah tamamen kesilir büyük ihtimalle rahminizde bi problem yoksa adetiniz gelene kadar hamile kalabilirsiniz çoğu insan kürtajdan sonra hamile kalıyor adet olmuyorlar benim rahmim problemli olduğu için adetimi bekleyeceğim temizlenince rahim filmi çektireceğim Allah izin verirse de 2-3 ay sonra rahim ameliyatı olacağım ameliyattan sonra da 3 ay korunmam gerekiyormuş buna mecburum rahmimi düzeltmediğim sürece tüm hamileliklerim bu şekilde sonuçlanırmış bebek benim rahmimde gelişemezmiş büyüyecek bi alanı yok rahimde perde olduğu için yani benim bi 6-7 ay korunmam gerekiyor İnşallah çabuk geçer bugünler😕