aysgl_1803 Canım bende ilk bebeğimi o şekilde kaybettim fakat doktorum 3 ay korunmam gerektiğini korunmazsam rahim toparlanmadan zaten hamile kalamayacağımı söyledi rahmin dinlemesi lazım bence biraz beklemelisin biliyorum çok zor geliyor beklemek ama benim gittiğim her doktor aynısını söyledi bana korunmayı bıraktıktan sonra tabiki doktor kontrolü ile korunmayı bıraktık biz 2. Ayda hamile kaldım