Merhaba ben 12 haftalık diye gittiğim bebeğimi meğer 8 haftalıkken kaybetmişim kürtaj oldum 8 gün önce kanamalar halen devam ediyor fakat ben tekrar gebe kalmak istiyorum kanamalarım ne zaman biter bu durumu yaşayan var mı aranızda yönlendirirseniz sevinirim