benimbebegimm saziment vajinal ultrasonu neden kabul etmediniz kulaktan dolma bilgilerle korkmayın ilk haftalarda doktorlar öyle bakıyor daha net görmek için zararlı birşey değil ki belki öyle yapsa görürdünüz keseyi
saziment benimbebegimm ilk gebeliğimde çok sık vajinal ultrason yapıldı canımı acıtacak derece de bakıldı ve maalesef düşük yaptım ondan kalma bir korku ve rahatsızlık hissi var
buketdeniz19 saziment belki kilodan kaynaklı olabilir vajinal ultrasonun bir zararı yok olsa zaten doktor önermez
saziment buketdeniz19 hiç göremezsek mecburen baktırcam bacım inşallaj sorun çıkmaz ya korku var içimde
userrrr_ saziment benim de 17 Aralık son adet tarihim 5 haftalıkken gittim 15 bin beta değerim vardı 2 gün önce kesem görünmüştü bence benim betam yüksek olduğu için göründü sıkma canını 1 hafta sonra kalp atışını bile duyarsın inşallah 🥰
saziment userrrr_ hey maşallah bacım senin beta coşmuş 😅 her vücut farklı önemli olan düzenli artış diyorlar inşallah beta düzenli artarda bebeği görürüz 🥺🙏🏻
zelis2907 saziment evet normal bende 5+4 de gittim kese çok küçüktü bebek oluşmamıştı ama bazı doktorlar çok strese sebep oluyorlar bana 5+4 de kalp atışı duyulmuyor demişti daha bebek bile olışmamışken sen stres yapma sadece kendine odaklan 🌸
dilaraervaduru saziment saziment birdahaki sefere sıkışık gidersen daha net görür olumlu düşün iyi olsun