P16 saziment beta 3500 olunca kese görünür canım daha erken görenler de var tabii ama betanın artmasını bekle. Vajinal yolla baksa gözükürdü belki ama baktırmamakla iyi yapmışsın
sdc Beta çok küçük bu şekilde vajinadsn zor görünür karındsm tabiki görünmez korkmayın ama neden vajinadan baktırmıyorsunuz ki çok merak ediyorsunuz keşke baktırsaydınız bi sakıncası yok
saziment sdc daha önce düşük yaptığım gebelikte bakıldı baya da canımı yaktılar onda kalma bir korkum var bacım
sdc saziment ah travma olmuş sizde kıyamam hep şuursuzca yapanlar yüzünden bende önce dış gebelik geçirdim sürekli alttan bakıldı ama hiç canım yanmadı bu kadar
saziment sdc anladım çok geçmiş olsun bacım dış gebelikte belirtilerin nelerdi bazen aklıma geliyor çok korkuyorum
merve123mom saziment hiç korkma canım . Ben şuan 4 aylık hamileyim . Ama ilk 2 ay üstten görünmüyordu alttan muane ediyordu o şekilde görünüyordu 🌸
saziment sdc 2 kere beta bakıldı bacım 355 çıktı 4 gün sonrada 4.5 kat artmış 1575 çıktı allah korusun dış gebelik olsa bu kadar artar mıydı ? Kanama falan mı oluyor 🥺
sdc saziment benim artmadı canım o zaman kanamam da adet gibi oldu sonrs bira durdu sonrs tekrar gelmeye başladı hiç durmadı
hard saziment hiç üzülme bnm 6 hafta 4 günlükken görüldü biraz daha bekle cnm betan yükselmiş sağlıklı gebeliktir allah’ın izniyle morel bozma sakın ☺️☺️
saziment hard çok sağol bacım inşallah valla bebek sağlıklı olsunda geç görelim sıkıntı olmaz yeterki sağlıklı olsun
meloguv saziment hiç stres yapmayın beta cok güzel yükselmiş 🧿 Allah’ın izniyle insallah 7. haftaya kadar gözükür. Güzel düşünün güzel olsun 💕
saziment meloguv çok sağol bacım inşallah önceden bir düşük olunca insan korkuyor aynı şeyleri yaşamaktan 🥺
merveeeeeeeeeeeeeeeeeee tortillam_ canm haber er bana aynı zamandayız değerler de aynı kese görünürse sende bende gideyim hemen
tortillam_ merveeeeeeeeeeeeeeeeeee tabiki söylerim. 1 arkadaş da bizimle aynı burda. Yarın randevum var haber veririm ☺️