Kızlar bacılarım bugün hastaneye gittim pazartesi beta 354 çıkmıştı bugün cuma 1575 çıktı beta artışı güzel ama takibe devam edelim dedi doktorum ve ultrason yapmak istedi bende vajinal ultrasonu kabul etmedim, karnımdan baktı hiçbir şey göremedi rahim duvarı kalınlaşmış 17 mm olmuş dedi bugün 5+2 oldum benim gibi olup sonradan kese gören var mı biraz canım sıkıldı doktorda gözükmeyebilir vs dedi ama kafama takıldı bacılarım 🥺🥺